Valittu määrä ylitti varastosaldon

Kirjaudu sisään

Ladataan...
Asiakaspalvelu

Usein kysyttyä

 

Toivottavasti löydät avun kysymykseesi alla listatuista usein kysytyistä kysymyksistä ja niiden vastauksista. Voit myös lähettää meille oman kysymyksesi täällä. Meillä on ilo olla avuksi.

 

Miten asiakastili luodaan?

Voit luoda asiakastilin painamalla sivun yläreunasta Kirjaudu sisään.

Miten asiakastili poistetaan?

Asiakastilin olemassaolo ei edellytä uutiskirjeen tilausta. Asiakastilin voi poistaa omista tiedoista sivun yläreunasta omaa nimeäsi klikkaamalla. Tilin poistaminen vaatii kirjautumisen asiakastilille.

Miten peruutan uutiskirjeen tilauksen?

Uutiskirjeen voi perua omien asiakastietojen kautta jättämällä uutiskirjeen tilausvalinnan tyhjäksi. Voit myös poistaa sähköpostiosoitteen uutiskirjelistalta uutiskirjeen alareunasta löytyvän linkin kautta.

Onko tilaukseni vastaanotettu?

Tilaus on vastaanotettu, kun saat meiltä tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tarkistathan myös sähköpostisi roskapostikansion. Epävarmoissa tilanteissa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Voinko perua tilauksen?

Vahvistettuja ja lähetettyjä tilauksia ei valitettavasti voi enää perua. Olethan meihin yhteydessä epäselvissä tilanteissa.

Milloin saan rahani takaisin palautetuista tuotteista?

Palautusten käsittely vie normaalisti 1-3 viikkoa. Maksamme rahat takaisin viimeistään 30 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta.

Mitä teen, jos alennuskoodi ei toimi?

Alennuskoodi täytetään sille tarkoitettuun kohtaan maksamisen yhteydessä. Jos koodi ei toimi, tarkista ensin, että olet merkannut koodin isot ja pienet kirjaimet oikein. Jos alennuskoodi ei vieläkään toimi, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

Mitä maksutapoja on valittavissa?

Meillä on kattava valikoima eri maksutapoja. Maksutapojen palveluntarjoajana toimii Checkout Finland Oy. Maksutapoihimme voit tutustua tarkemmin Toimitusehdoissamme.

Kuinka pitkään toimitus kestää?

Toimitamme varastossa olevat tuotteet 1-3 arkipäivässä tilauksen vahvistamisesta. Erikseen tilattavien tuotteiden arvioitu toimitusaika näkyy sivuillamme tuotteen tiedoissa.

Mihin tilatut tuotteet toimitetaan?

Toimitamme tuotteet Suomessa ilmoitetun toimitusosoitteen lähellä sijaitsevaan Postin toimipisteeseen, Postin pakettiautomaatteihin tai Matkahuollon noutopisteisiin.

Miten saan tiedon tilauksen saapumisesta?

Saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa. Lähetystä noudettaessa on esitettävä voimassa oleva henkilöllisyystodistus.

Kuinka paljon toimitus maksaa?

Normaali toimituskulu on 3,90 euroa. Toimitamme yli 50 euron tilaukset ilmaiseksi.

En ole vielä vastaanottanut tilaustani, missä se viipyy?

Voit seurata tilauksesi vaiheita Postin tai Matkahuollon seurantakoodeilla, jotka saat tilausvahvistuksen yhteydessä. Mikäli toimituksen aikataulussa on epäselvää ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

Miten teen reklamaation?

Voit tehdä reklamaation vapaamuotoisella viestillä asiakaspalveluumme.